loading...
دانلود فیلم ایرانی | دانلود سریال جدید | صندوقچه
Admin بازدید : 182 سه شنبه 30 شهریور 1395 نظرات (0)

در حالی که کادرفنی و بازیکنان استقلال در رستوران هتل حضور داشتند، ذوب آهنی‎ها نیز وارد رستوران شدند که برخورد اعضای دو تیم یکی از نکات جالب توجه بود.

زمان بازی استقلال و ذوب آهن 30 شهریور 95

 
ساعت بازی استقلال ذوب آهن , زمان بازی فوتبال استقلال ذوب آهن , بازی استقلال ذوب آهن چه ساعتی است؟ , بازی استقلال ذوب آهن هفته 7 لیگ برتر , ساعت بازی استقلال ذوب آهن 30 شهریور 95 , بازی استقلال ذوب آهن ساعت , زمان برگزاری بازی استقلال ذوب آهن , زمان بازی استقلال ذوب آهن 95/6/30 , ساعت مسابقه فوتبال استقلال و ذوب آهن , پخش زنده استقلال ذوب آهن 30 شهریور 95 ساعت , استقلال تهران , ذوب آهن , استقلال ذوب آهن , فوتبال , لیگ برتر فوتبال ایران , بازی استقلال ذوب آهن 30 شهریور 95 , اخبار استقلال ,
 
زمان برگزاری بازی استقلال و ذوب آهن :  سه‌شنبه 30 شهریور 95  1395/06/30
 
ساعت بازی استقلال و ذوب آهن  : 19:30 
 
پخش زنده: شبکه سه
 
در حالی که کادرفنی و بازیکنان استقلال در رستوران هتل حضور داشتند، ذوب آهنی‎ها نیز وارد رستوران شدند که برخورد اعضای دو تیم یکی از نکات جالب توجه بود. مهدی رحمتی، دروازه بان و کاپیتان آبی پوشان به رسم میزبانی به سراغ ذوبی ها رفت و با مهدی رجب زاده، یحیی گل محمدی و مرتضی تبریزی به شوخی و صحبت پرداخت و برای دقایقی کاپیتان حریف را در آغوش گرفت و به بازگویی خاطرات گذشته خصوصا در دوران فجرسپاسی پرداختند.
 
کاوه رضایی یکی دیگر از سوژه های جذاب این حضور بود. مهاجم فعلی آبی پوشان که یک فصل و نیم پیراهن ذوب را بر تن می کرد در ابتدا نزد سرمربی سابق خود رفت و گل محمدی با روی باز و خندان از این بازیکن استقبال کرد. پس از آن کاوه رضایی با دیگر بازیکنان و هم تیمی های سابق خود در ذوب و همچنین کادرفنی و تدارکات این تیم به گفتگو و خوش و بش پرداخت. در نهایت هم علیرضا منصوریان بر سر میز شام بازیکنان ذوب آهن حاضر شد و ضمن خوشامدگویی برای آنها آرزوی موفقیت کرد.
 
آخرین تمرین تیم فوتبال استقلال قبل از دیدار با ذوب آهن از ساعت 18 امروز در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی برگزار شد. 
 
* امین حاج محمدی به دلیل سرماخوردگی در تمرین امروز حضور نداشت و این بازیکن باز هم در لیست 18 نفره استقلال برای دیدار فردا قرار نگرفت. 
 
*بازیکنان تیم استقلال که از ظهر امروز در اردوی پیش از بازی شرکت کرده بودند به صورت دسته جمعی به محل تمرین آمدند. 
 
*بهتاش فریبا از نزدیک نظاره گر تمرین آبی پوشان شد ولی نصرالله عبداللهی در محل تمرین حاضر نبود.
 
 *اشکان نامداری که از روز گذشته برای حضور در کنار حمید بابازاده به محل تمرین استقلال آمده بود امروز غایب بود.
 
 *آرش افشین که در سه دیدار گذشته استقلال در لیست 18 نفره نبود امروز در کنار سایر بازیکنان به محل اردو رفت و با آبی پوشان تمرین کرد.
 
 *علیرضا منصوریان مثل روزهای گذشته در کنار سایر بازیکنان استقلال پا به توپ شد.
 
 *در ابتدای تمرین بازیکنان به گرم کردن بدنها پرداخته و سپس در چند گروه کار تاکتیکی انجام دادند. بخش پایانی هم در قالب دو گروه صورتی و سبز به فوتبال درون تیمی اختصاص داشت.
 
 *بازیکنان استقلال بعد از پایان تمرین راهی محل اردوی خود شدند.
 
 تیم فوتبال استقلال فردا از ساعت 19:30 در ورزشگاه آزادی به مصاف ذوب آهن اصفهان خواهد رفت.
 
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
آرشیو