loading...
دانلود فیلم ایرانی | دانلود سریال جدید | صندوقچه
Admin بازدید : 269 شنبه 20 شهریور 1395 نظرات (0)

در این پست از سایت صندوقچه در بخش اخبار ورزشی قصد داریم مهمان نتیجه بازی امروز پرسپولیس و تراکتورسازی 20 شهریور 95 گلها و خلاصه را برای شما قرار دهیم .

 

در این پست از سایت صندوقچه در بخش اخبار ورزشی قصد داریم مهمان نتیجه بازی امروز پرسپولیس و تراکتورسازی 20 شهریور 95 گلها و خلاصه را برای شما قرار دهیم .

 

نتیجه و فیلم خلاصه بازی پرسپولیس و تراکتورسازی : هفته 5 پنجم لیگ برتر فوتبال ایران جام خلیج فارس

شنبه 1395/06/20 ساعت: 17:15 / پخش زنده: از شبکه سه 

پیش بازی پرسپولیس و تراکتورسازی:

حساس ترین بازی هفته پنجم لیگ برتر فردا در تبریز برگزار می شود. پرسپولیس و تراکتورسازی در پایان هفته چهارم در رده های اول و دوم جدول قرار گرفتند و بازی فردا می ‌تواند تعیین صدرنشین بین این دو تیم قرمز پوش باشد.

بی‌تردید تراکتورسازی و پرسپولیس از مدعیان اصلی  قهرمانی این فصل خواهند بود و از همین شروع فصل با توپ پر شروع کردند.

این بازی در ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی برگزار می شود و قرار است حدود ۵۰۰ بلیت به طرفداران پرسپولیس داده شود. در فصل قبل قرمزها موفق شدند در تبریز تراکتورسازی را شکست دهند و این موضوع شاید از نظر ذهنی به آنها کمک کنند.

این بازی برای پرسپولیسی‌های سابق هم مسابقه‌ای ویژه خواهد بود. محسن بنگر و محمد نوری می خواهند خیلی چیزها را به برانکو ایوانکوویچ ثابت کنند.

در سوی دیگر برانکو برای این بازی رامین رضاییان را هم در اختیار دارد و باید دید فردا از این بازیکن استفاده خواهد کرد یا خیر. ضمن اینکه وحید امیری بهترین گلزن قرمزها در این فصل به دلیل آسیب دیدگی این بازی را از دست داده است.

پرسپولیس پس از این بازی داربی را پیش رو دارد و همین موضوع می تواند قرمزها را محتاط تر کند. به هر حال تقابل امیر قلعه نویی و پرسپولیس همیشه جذاب بوده است.

پرسپولیس: سرتن چوک(مربی)

آخرین نتایج پرسپولیس و تراکتورسازی: ماشین سازی صفر- تراکتورسازی ۲، پرسپولیس یک- صبا صفر.

جایگاه پرسپولیس و تراکتورسازی در جدول: تراکتورسازی با ۸ امتیاز دوم، پرسپولیس با ۱۰ امتیاز اول.

بهترین بازیکن پرسپولیس و تراکتورسازی:

تراکتورسازی: کرار جاسم با ۲،۲۵ سوم

پرسپولیس: سیدجلال حسینی با ۲،۳۸ ششم

بهترین گلزن پرسپولیس و تراکتورسازی:

تراکتورسازی: لوسیانو ادینیو و محمد ایران‌پوریان با دو گل

پرسپولیس: وحید امیری ۲ گل

تیم داوری بازی پرسپولیس و تراکتورسازی: اشکان خورشیدی – سعید علی نژادیان – حسین ظهیری – پیام حیدری – ناظر: مسعود فلاح

 

ترکیب پرسپولیس و تراکتورسازی:

سرمربى پرسپولیس براى دیدار برابر تراکتورسازى و با توجه به مصدومیت وحید امیرى ترکیب تیمش را با یک تغییر به میدان فرستاد و على پور به ترکیب اصلى راه یافت. نکته دیگر ترکیب امروز را مى توان به راهیابى رضاییان به لیست ١٨ نفره و حضور روى نیمکت اشاره کرد.

براى پرسپولیس در دیدار امروز: علیرضا بیرانوند، محسن ربیع خواه، سیدجلال حسینى، محمد انصارى، حسین ماهینى، کمال کامیابى نیا، محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده، امید عالیشاه، مهدى طارمى و على علیپور تشکیل خواهند داد.

 همچنین، امیر قلعه‌نویی برای بازی امروز مقابل پرسپولیس محمدرضا اخباری، محمد ایرانپوریان، سعید آقایی، خالد شفیعی، هادی محمدی، مهدی کیانی، محمد نوری، کرار جاسم، سروش رفیعی، محمد ابراهیمی و لوسیانو ادینیو را در ترکیب اصلی قرار داده است.

محسن بنگر به دلیل آسیب دیدگی در ترکیب اصلی تراکتورسازی حضور ندارد.

 

نتیجه بازی: پرسپولیس 0 تراکتورسازی 0

 

*********************************************

راهنمای دانلود :
پس از کلیک بر روی لینک دانلود مورد نظر خود،به صفحه ای هدایت می شوید؛لطفا ۶ ثانیه صبر کرده و بعد بر روی رد کردن تبلیغ کلیک نمایید،سپس دانلود با لینک مستقیم آغاز خواهد شد(این حالت فقط ۲ بار در روز برای هر IP ایجاد میشود و بار سوم شما بدون هدایت به هیچ صفحه ای فایل مورد نظر خود را دانلود خواهید کرد)

*********************************************

 

دانلود خلاصه بازی پرسپولیس و تراکتورسازی

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
آرشیو