loading...
دانلود فیلم ایرانی | دانلود سریال جدید | صندوقچه
Admin بازدید : 209 سه شنبه 23 شهریور 1395 نظرات (0)

دو تیم پاری سن ژرمن و آرسنال،‌امشب در ورزشگاه پارک ده پرنس شهر پاریس به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

ورزشگاه پارک ده پرنس شهر پاریس , نتیجه بازی پاری سن ژرمن 23 شهریور , نتیجه بازی آرسنال دیشب , پاری سن ژرمن و آرسنال , عکسهای بازی پاری سن ژرمن و آرسنال لیگ قهرمانان , خلاصه بازی پاری سن ژرمن و آرسنال لیگ قهرمانان , حاشیه بازی پاری سن ژرمن و آرسنال لیگ قهرمانان , دانلود بازی پاری سن ژرمن و آرسنال لیگ قهرمانان , دانلود گلهای بازی پاری سن ژرمن و آرسنال لیگ قهرمانان , گلهای پاری سن ژرمن و آرسنال لیگ قهرمانان , گل پاری سن ژرمن و آرسنال لیگ قهرمانان , پاری سن ژرمن و آرسنال لیگ قهرمانان , ویدیو بازی پاری سن ژرمن و آرسنال لیگ قهرمانان , فیلم پاری سن ژرمن و آرسنال لیگ قهرمانان

نتیجه بازی پاری سن ژرمن آرسنال 23 شهریور

 

پاری سن ژرمن و آرسنال

ساعت : 23:15

ورزشگاه پارک ده پرنس شهر پاریس

 

به گزارش "ورزش سه"،‌ ونگر و شاگردانش راهی پاریس شده اند تا مقابل پاری سن ژرمنی قرار بگیرند که خیلی وضعیت خوبی را در این فصل سپری نمی‌کند. با جدایی زلاتان و حضور امری روی نیمکت این تیم، به نظر شرایط برای آنها خوب پیش نرفته و هنوز بازیکنان به آمادگی که باید نرسیده اند. با این حال این موضوع را باید در نظر گرفت که امری متخصص نتیجه گرفتن در رقابت‌های اروپایی است. او 3 قهرمانی پیاپی با اتلتیکو در لیگ اروپا کسب کرده و هدف اصلی از انتخاب او به عنوان سرمربی پاریس نیز همین موضوع بوده است.

 

ونگر و شاگردانش در دو بازی اخیرشان به پیروزی رسیده اند، با روحیه ای خوب به پاریس سفر خواهند کرد. آرسنال نیز شروع خوبی در لیگ نداشت ولی در دو بازی اخیرش موفق شد دو پیروزی کسب کند و وضعیت خود را کمی بهبود ببخشد.  آخرین تقابل دو تیم به فصل 94-93 و نیمه نهایی جام برندگان باز می‌گردد. آرسنال در مجموع موفق شد 2-1 حریف را شکست دهد و به فینال صعود کند. در 39 بازی اخیر خانگی در رقابت‌های اروپایی، پاری سن ژرمن تنها 1 بار شکست خورده که به دیدار مقابل بارسا باز می‌گردد و در دیگر بازی‌ها، 25 برد و 13 تساوی به دست آورده است. آرسنال نیز در 12 بازی اخیرش در فرانسه شکست ناپذیر بوده،‌ 8 پیروزی و 4 تساوی کسب کرده و 7 بازی اخیرش با پیروزی به پایان رسیده است. آرون رمزی،‌ گابریل پائولیستا، کارل ینکینسون، دنی ولبک و مرته ساکر غایبین آرسنال خواهند بود و در سوی دیگر حضور تیاگو سیلوا، خاویر پاستوره،‌مکسول،‌آئوریر و کورزاوا در هاله ای از ابهام قرار دارد.

 

خلاصه بازی پاری سن ژرمن و آرسنال لیگ قهرمانان اروپا

 

خلاصه بازی پاری سن ژرمن 1-1 آرسنال

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
آرشیو