loading...
دانلود فیلم ایرانی | دانلود سریال جدید | صندوقچه
Admin بازدید : 1040 پنجشنبه 15 مهر 1395 نظرات (0)

نتیجه بازی فوتبال اسپانیا و ایتالیا

ایتالیا اسپانیا

نتیجه اسپانیا ایتالیا

 

دو تیم ایتالیا و اسپانیا از سری مسابقات مقدماتی جام جهانی 2018 در قاره اروپا و از گروه G این مسابقات به مصاف یکدیگر رفتند که نتیجه بازی فوتبال ایتالیا و اسپانیا بعد از اتمام بازی در سایت صندوقچه قرار میگیرد.
 

بازی اسپانیا و ایتالیا

 
ایتالیا به عنوان قهرمان چهار دوره جام های جهانی، پس از برزیل و در کنار آلمان پرافتخارترین تیم تاریخ این مسابقات است و فقط در دو دوره از 20 دوره گذشته مسابقات حاضر نبوده است. این تیم در اولین مسابقه خود در مقدماتی جام جهانی 2018 موفق شد با نتیجه 3-1 از سد رژیم صهیونیستی عبور نماید تا با پیروزی کار خود را آغاز نماید. پس از مسابقات یورو 2016 که با حذف ایتالیا در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات همراه شد، آنتونیو کونته جای خود را به جامپیرو ونتورا داد.
 
 
اسپانیا که تنها یک بار و در سال 2010 قهرمان جام جهانی شده است، همچون ایتالیا در دوره گذشته مسابقات در همان مرحله گروهی حذف شد تا بزرگترین شگفتی مسابقات رقم خورد. لاروخا در اولین مسابقه خود در مقدماتی جام جهانی 2018 موفق شد با نتیجه پر گل 8-0 از سد لیختن اشتاین عبور نماید تا گام نخست را محکم بردارد. پس از حذف از مرحله یک هشتم نهایی یورو 2016، ویسنته دل بوسکه جای خود را به جولن لوپتگی داد.
 
 
 
خلاصه بازی ایتالیا 1-1 اسپانیا

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
آرشیو