loading...
دانلود فیلم ایرانی | دانلود سریال جدید | صندوقچه
Admin بازدید : 238 سه شنبه 20 مهر 1395 نظرات (0)

نتیجه بازی فوتبال ایران و کره جنوبی

بازی ایران کره

نتیجه ایران کره جنوبی

 
 
بازی ایران 1-0 کره‌جنوبی
 
کره جنوبی:
 تیم های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی تقریبا در شرایط کاملا مساوی به مصاف هم می روند. چشم بادامی ها در حال حاضر 7 امتیاز هستند و دقیقا وضعیتی مشابه وضعیت ما در جدول گروه دارند و فقط با تفاضل گل کمتر در جایگاه دومی گروه قرار دارند.
 
این بازی برای کره ها از حساسیت خاصی برخوردار است چرا که آنها در سه بازی گذشته خود مقابل ایران شکست خوردند و فقط برای انتقام به تهران آمده اند. سرخ های شرق آسیا به محض ورود به تهران حواشی بسیاری ایجاد کردند و با مصاحبه های مختلف قصد داشتند کاملا جنگ روانی راه بیاندازند و مدام از انتقام صحبت کردند؛ حالا باید ببینیم این انگیزه و این حس انتقامی که تیم کره جنوبی به همراه خود آورده می تواند ضامن نتیجه گرفتن آن ها می شود یا که خیر.
 
اشتیلیکه در کنفرانس خبری قبل از بازی گفت که تیمش به دنبال انجام بازی جوانمردانه است. کره در ترکیب خود از بازیکنان با تجربه بهره می گیرد که مسلما یکی از آن ها هیونگ مین ستاره این روز های باشگاه تاتنهام است. کره جنوبی در این بازی هونگ زئونگ هو و جی دونگ وون به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.
 
ایران:
اما تیم ملی کشورمان که از یک بازی بسیار سخت به این بازی آمده؛ شاگردان کی روش هفته گذشته توانستند ازبکستان را در تاشکند شکست دهند و صدر نشین گروه شوند و حالا با صدرنشینی باید به مصاف رقیب سنتی خود کره جنوبی بروند. یوزپلنگ ها از شرایط روحی روانی بهتری برخوردارند چرا که آمار و ارقام چند دیدار اخیر دو تیم کاملا به سود ایران است و این می تواند تمرکز شاگردان کی روش را بالاتر ببرد. اشکان دژاگه و علیرضا جهانبخش که در بازی گذشته دچار مصدومیت جزیی شده بودند برای این بازی کاملا آماده اند و ایران برابر کره جنوبی غایبی ندارد و همه چیز برای کی روش محیا است تا بتواند یکبار دیگر حریف سنتی خود را شکست دهد.

بازی کره جنوبی ایران

 
 
خلاصه بازی ایران 1-0 کره‌جنوبی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
آرشیو